FAQ - Ogólne

Tak, po zrealizowaniu zamówienia na podany adres mailowy zostanie wysłana faktura. W wypadku faktury z NIPem, należy podać dane przy składaniu zamówienia. 

Po zalogowaniu na swoje konto w prawym górnym rogu należy wybrać z listy rozwijanej “Historia zamówień”. 

– mailowo (adres korespondencyjny biuro@nowegroup.com.pl), 

– w historii zamówień po zalogowaniu się na konto w sklepie, 

– telefonicznie, pod numerem +48 535 557 108.

Standardowo czas realizacji zamówień w naszym sklepie wynosi 2 dni robocze. Do tego czasu należy doliczyć ok. 2 dni na dostawę przez przewoźnika.  

Płatność można uiścić również w formie przelewu podając numer zamówienia w tytule przelewu. 

Odbiorca: NOWE S.A. 

Adres: ul. Górczewska 224/62, 01-460 Warszawa 

Numer konta: PL 61 1050 1025 1000 0090 3109 7661 

Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. 

Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia 

Można również ponownie dokonać zamówienia na te same dane. Po upływie 3 dni roboczych, każde nieopłacone zamówienie jest automatycznie anulowane. 

Reklamację można złożyć wysyłając maila na adres e-mail: reklamacje@nowegroup.com.pl z opisem sytuacji. Można również użyć formularza zamieszczonego w regulaminie sklepu. Nasz dział obsługi klienta ustosunkuje się do reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania reklamacji. 

W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona a należne środki przelane na konto.  

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient ma14 dni na zwrot towaru zakupionego online. 

Telefonicznie pod numerem +48 535 557 108 lub mailowo na adres biuro@nowegroup.com.pl 

FAQ - Produktowe

Przy każdym produkcie umieszczamy informację o orientacyjnym czasie działania. Może się on różnić w zależności od wielkości produktu, pomieszczenia, wilgotności i intensywności użytkowania. Zalecamy stosować się do informacji umieszczonych na opakowaniu aby piękny zapach utrzymywał się jak najdłużej! 

Odradzamy takie stosowanie. Nasze produkty posiadają niezbędną dokumentacje oraz są bezpieczne w użytkowaniu. Nie posiadają natomiast badań dermatologicznych. Prosimy więc stosować się do informacji o sposobie użytkowania zawartej na opakowaniu.  

Nasze świece produkowane są jedynie z wosków roślinnych! Nie używamy parafiny ani jej pochodnych. Aktualnie w sprzedaży posiadamy świece sojowe oraz rzepakowe. 

Do każdego produktu posiadamy niezbędną dokumentację oraz listę alergenów. Substancje potencjalnie uczulające są wymienione na opakowaniu produktu. Jeśli z jakichś względów potrzebna jest lista alergenów – napisz do nas maila.

Jeśli produkt jest nieodpowiedni do użytku w trakcie ciąży, takowa informacja pojawia się u nas na opakowaniach oraz w opisie produktu na stronie internetowej.

FAQ - Zapytania B2B

Oczywiście! Specjalizujemy się w realizowaniu zamówień marek własnych.  

Większość produktów, które mamy w ofercie może być również zaoferowana jako sprzedaż B2B. Specjalizujemy się w produkowaniu: 

– dyfuzorów zapachowych, 
– saszetek zapachowych, 
– olejków zapachowych, 
– świec sojowych i rzepakowych, 
– mgiełek do pomieszczeń, 
– areozoli, 
– pachnących kulek, 
– zapachów do samochodów. 

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt (mailowy: katarzyna.mazur@nowegroup.com.pl lub telefoniczny: + 48 536 390 007) następnie ustalane są szczegóły co do wyboru produktu, jego wyglądu, wielkości zamówienia, opakowania itp.

Czas trwania realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie i jest uzależniony od wyboru produktu oraz jego wolumenu.

Oczywiście! Produkt może być całkowicie spersonalizowany pod Państwa potrzeby. Prosimy o jak najwięcej informacji na samym starcie współpracy, abyśmy mogli jak najlepiej dopasować się do Państwa oczekiwań – wrócimy z informacją zwrotną.