fbpx

Wyświetlanie wszystkich wyników: 4

Zapachy do sklepu

Marketing zapachowy wyróżnia się sporą siłą rażenia. Nic dziwnego, aromaterapia w medycynie niekonwencjonalnej jest niczym psycholog. Nieświadomie lub świadomie zapachy mają dla nas znaczenie – mogą wywoływać pozytywne, jak i negatywne emocje. By zadbać o dobry humor naszych klientów i zachęcać ich do zakupów, warto zaopatrzyć w idealny zapach i swój sklep.

Czytaj więcej

Dlaczego warto zaopatrzyć się w zapachy do sklepu?

Odbieramy świat zmysłami, oczy tworzą rzeczywistość, ale zapach to coś innego… To zmysłowe odczucia, których nie jesteśmy w stanie urealnić, nie są namacalne. Profesjonalne zapachy do sklepu potrafią wręcz zwabić klientów do środka. W zależności od branży każda firma powinna zdecydować się na indywidualną woń kojarzoną z oferowanymi usługami czy produktami. W kawiarniach będą to nuty czekolady, korzenne, na przykład cynamon, kardamon i inne, które wszystkim ciepło się kojarzą. Orientalne i egzotyczne zapachy sprawdzą się w hotelach. Świeże zapachy, energetyczne kojarzone ze świeżością często wyczuwa się w galeriach handlowych. Branża odzieżowa równie chętnie decyduje się na odświeżacze powietrza do sklepów.

Czego używać?

Zapach można rozpylać na różne sposoby. Jednym z lepszych rozwiązań jest dyfuzor zapachowy do sklepu. Zadowoli tych, którzy liczą na walory estetyczne, jak i praktyczne. Elegancka buteleczka może stanowić samodzielną ozdobę, a przy tym użytkowanie dyfuzora jest wyjątkowo proste i wygodne. Co więcej, oferujemy różnorodne produkty cieszące się dobrymi opiniami, ich cena nie jest wygórowana. Naturalne i przyjemne aromaty tworzą otulającą otoczkę, która gwarantuje, że jak jeszcze nie dziś, to jutro klient do nas wróci!

Jak wybrać zapach?

Wybór należy odpowiednio przemyśleć, przeprowadzić we własnym zakresie badanie potrzeb, tożsamości marki, a także grupę docelową, czyli naszych najczęstszych klientów. Zapach unoszący się w sklepie powinien być kolejnym elementem maksymalnie dopełniającym resztę, czyli wystrój, oferowane produkty. Musi kojarzyć się z marką, a nie z nią kłócić. Kwiatowe zapachy, jak jaśmin, róża, lawenda zrelaksują, wzbudzają poczucie spokoju i komfortu, mogą nawet zmniejszyć barierę w komunikacji z klientem. Aromaty skóry, drewna, cygara kojarzą się z luksusem i “wyższą półką”, idealnie wkomponują się w sklepach dla mężczyzn, na przykład w salonach z garniturami. Perfumy do pomieszczeń jak piżmo, paczula lub ambra w podświadomości podbijają prestiż produktów i kreują zmysłową aurę unoszącą się w sklepie. Owoce i słodkie nuty mogą okazać się doskonałą propozycją dla właścicieli sklepów z produktami dla dzieci.